Robin Bengtsson

Yeeeeezzzz, idag var Robin Bengtsson i Birsta =) Jag jobbade men smet iväg för att se honom uppträda! Åhh han är ju såå braaaa!! Tur att vi har lokalen så nära scenen =)
Det var galet mycket folk!!!  Alice o Kevin var oxå där men Robin är bäst =)
Efter de hade uppträtt o signerat skivor så gick jag o Linda upp till deras loger för att bjuda på semlor o läsk, men vi missade dem.. De hade redan hunnit åka =( Snyft, jag som så gärna ville träffa Robin...

Dagens...
Dagens goda gärning går till Linda! Stort tack till henne som följde med för att stötta mig =)

När jag slutade jobba kl 15.30 var det dax för Danny att uppträda, så jag smet till scenen igen, nu var det inte lika mycket folk... Knäppte några kort, töntig som man är =)

  

 

Kommentarer
Postat av: evy

ojdå, snygg Robin ;) haha:D vart jobbar du då? :o

2008-12-27 @ 22:22:00
URL: http://evelinaahlin.blogg.se/williaams
Postat av: Marielle

Woho, Danny! ;-)

2008-12-29 @ 23:11:00
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0