Pain

Ikväll har det varit fotbollsträning, jag åkte dit o fick massage utav Kicki. Shit vad det satt fast i ryggen på mig.. Är nog därför som jag har haft så ont i skallen.. Nästan en timmer höll hon på att försöka mjuka upp min rygg. Den var full i knutar och musklerna var jättespända. Nu känner jag mig mjukare men det känns fortfarande.. Runt skulderbladen är det helt kört, vi skulle fortsätta mjuka upp det på fredagens träning. Massagen var klar lagomt till avslappningen, så då gick jag in till tjejerna o la mig för att vila.
Idag sov jag till kl. 12.30 så det har verkligen varit en avslappnad dag för mig. I need it!

Imorrn blir det nya tag igen =)

Kommentarer
Postat av: pinglan

Jag länkar till din blogg från min blogg. Du vet, i länkarna på sidan till höger:)-->

Hoppas det är ok.

2008-12-09 @ 23:16:19
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0