Nyårslöfte

Nu har man precis kommit hem från fotbollsträningen =) Åhhh det är sååå roligt med fotboll!!
Är helt slut nu, har nog ätit för mycket julmat/godis =) Hihi men men.. jag ska väl göra som resten av sveriges befolkning o lova mig själv att börja träna mer o äta bättre nu när det nya året börjar =)

Ska du ge dig själv något nyårslöfte?


Förresten.. var det ingen som reagerade på hotell-tavlan som jag la ut en bild på?

  Lustig reklam för hotellet tycker jag i alla fall...


Nu kallar duschen.. Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, jag ger inte löften då jag är så dålig på att hålla dem hahahhahah må så gott

2008-12-29 @ 10:31:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: pinglan

inget nyårslöfte här.

Jag reagerade på tavlan... Men man ser ju inte hela texten på den heller... Konstig bild i alla fall! Det måste vara brevbäraren!

2008-12-29 @ 11:32:09
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0