Mitt 2008

Hittade denna på Jossans blogg =)

- gjorde du något i år som du aldrig gjort förr? Åkte till Rom, bröt armen 2 gånger, var sjukskriven..

- höll du några av dina nyårslöften? hade inget löfte

- blev någon av dina vänner förälder i år? Nix

- vilket datum kommer du alltid att minnas i år? 20 mars, 20 maj, armbrott..

- vad var din största framgång 2008? fick rullebollen i fotbollen

- största misstaget? åka madrass in i en skoter..

- har du varit sjuk eller skadat dig? armbrott x 2, fett brännmärke på höger underarm, tappat rösten i flera dar

- bästa köpet? nya lägenheten, bilen

- vad spenderade du mest pengar på? mat, hyra, räkningar

- gjorde någonting dig riktigt glad? massor!!!

- vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2008? Mercy, jag blev full på min coca cola, bring it on home - Robin B

- var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare tror jag.. =(

- vad önskar du att du gjort mer? tränat, varit mer med vänner o familj

- vad önskar du att du gjort mindre? jobbat =)

- hur tillbringar du julen? Först hos Pappa, sen hem till mamma, sen till kusinerna, sen ev till svärföräldrarna.

- blev du kär i år? Ja jag är fortsatt kär i Pelle + att jag blev kär i Robin B =) hihi

- favoritprogram på tv i år? Idol, Prison Break, Heroes

- bästa boken du läste i år? Läser inte böcker..

- största musikaliska upptäkten? Robin B, Kevin

- vad gjorde du på din födelsedag 2008? Hade kalas hemma i vår lilla 1a =)

- finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Massor, vet inte var jag ska börja..

- hur skulle du beskriva din stil år 2008? Baggy, mys, ovanligt ofta uppsatt hår..

- den bästa nya människan du träffade? Linda L

Kommentarer
Postat av: evy

haha jo, men det kommer aldrig hända :P är hundra på att sudsvall åker ut nu till helgen :P

2008-12-30 @ 16:47:03
URL: http://evelinaahlin.blogg.se/williaams
Postat av: pinglan

Du har fått en utmärkelse i min blogg.

2008-12-30 @ 23:40:49
URL: http://pinglanm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0