Julmarknad

Åh, idag har jag varit med mina kära vänner Katta, Jenny, Jessi o Stina på Norra Bergets julmarknad. Det var jättemysigt. Lagomt kallt väder o stora snöflingor som sakta föll mot marken =) Vi tog en fikapaus på Gullgårdens café o fikade våfflor med sylt och grädde o en värmande kopp varm choklad med grädde. Mums filibuuuublan!
Tack för en trevlig dag tjejer!! Önskade att Pillan o Elin hade varit med oxå, då hade alla supermodeller varit samlad =)

     

Det enda jag kunde tänka på när jag tog den här bilden var "arbeit macht frei"

=)



Vår dator har precis kommit igång nu efter ett haveri.. Det försvann lite sparad information ifrån datorn men nu såhär i efterhand vet man inte om det var nått värdefullt eller inte.. Det upptäcker man väl när man börjar leta efter nått viktigt dokument som man inte hittar igen.. Pelle har suttit i 1½ dygn o försökt fått ordning på alla system hit i dit, själv fattar man ingenting =)  Tur man har en datorintresserad pojk!

Igår så jobbade jag på metropol så jag missade idol. Jag vet dock till min förtvivlan att min Robin åkte ut! SNYFT!
Jaha så var det färdigsett på idol då.. Hoppas verkligen att Kevin vinner. Absolut inte Alice, hon kan ju gå o dränka sig nånstans, hon tog finalplatsen från min älskling =(

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh har ni varit på jukmarknad :) Jag hade gärna följt med om det gick.. :/ Jävla skit fot!!! Är så sjukt less redan. Kan inte fatta hur du orkade när du bröt armen igen. Men du kunde iaf gå som en normal människa :)

2008-12-07 @ 16:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0