Inga nya tag..

Idag blev det inga nya tag.. Hade grymt ont o både rygg o skalle imorse när jag vaknade. Jag tog mig knappt upp ur sängen. Jag ringde till jobbet o sjukanmälde mig o sen bokade jag tid på maskrosen för riktig massage. Mina muskler är tydligen inflammerade.. Mycket av knutarna o stelheten kom från stress sa hon.. Inte konstigt, tänkte jag.. Har inte varit annat än stress i över en månad nu känns det som =(
Efter massagen blev det stress igen.. Jag skulle på julbordsmöte med skolidrottsförbundet.
På 50 minuter hade jag tagit mig från Södra, duschat, sminkat mig o bytt om  o åkt till Norra Berget, Grankotten.
Väl där så blev det ett trevligt möte med goooood mat och en underbar efterrättsupplevelse =)
På vägen därifrån så blev jag stoppad av polisen för en nykterhetskontroll. Det var första gången på 7 år (alltså sen jag tog körkortet) som jag har blivit stoppad! Jag klarade mig undan =) Tur att man bara drack Cola till maten =)
Nu ska jag sätta mig o skriva protokoll från mötet.

Ciao!
Min dag i bilder..

   

Kommentarer
Postat av: Jessica

oj då Camilla, du måste ju ha blivit livrädd när du blev stoppad av polisen. Med din polisskräck och allt. kram

2008-12-11 @ 16:01:05
URL: http://jessicaxo.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Fyllan? Nä jag är väl aldrig på fyllan :) Jag kände bara för att fråga? =)

2008-12-11 @ 17:10:15
URL: http://pillabritta.blogg.se/
Postat av: Alina

Härlig blogg! :)

2008-12-11 @ 17:14:36
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0