Halt..

Det blev en haltande birsta-tripp. Blev 2 julklappar köpta, det går sakta men säkert..
Det var mycket trevligt, vi var nästan hela familjen som besökte birsta =) Jennie, Björn, mamma, Putte, mormor o morfar. Fick några tips om vad de önskar sig o jag gav tips till dem vad jag o Pelle önskar oss =) Tror faktiskt jag vet 2 saker som vi kommer få, hihi.
Sen hämtade jag Pelle o så for vi till Ubbe o Mona för att vattna blommorna o sortera posten. De är i Thailand.. Alla är/har varit i varmare breddgrader.. Jag vill oxå =)

Sen önskade Pelle sig pannbiff med potatisgratäng, så då åkte vi o handlade till det. På hemköp så kom jag på att jag ville baka de där goooda lussebullarna som tjejerna på köpmangatan hade gjort. Köpte saffran o mandelmassa o sen for vi hem.
Lagade mögelost-biffar & vitlökspotatisgratäng, potatis&köttfärsgratäng o spagetti & köttfärssås. Massa mat!! Usch vad äckligt det lät med mögelost-biffar =) Men de var goda.
Sen när jag skulle börja baka så insåg jag att jag glömt jäst och kesella.. Åhhh typiskt! Jag som var så sugen på de godaste bullarna jag någonsin ätit..

Kanske blir bullbak imorgon =)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0