God morgon

Nu har man just vaknat, kl är ju bara 12.56.. Är så himla trött hela tiden nu..
Det kändes skönt att sova ut ordentligt =)
Hur ser dagen ut då? Det är ju strålande sol, så man är ju lite sugen på att ge sig ut.
Jag skulle verkligen behöva en ny mobil så det kanske blir en tripp till Birsta, men det är ju så mycket folk där..
Pelle tyckte att vi skulle åka o hälsa på Putte, så vi kanske gör det istället för Birsta.
Nåja, nu ska jag ta mig lite kaffe o vakna till.

Ha en toppendag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det var hur lungt som hellst i Birsta idag...

Jag tror inte vi stod i en enda kö, inte ens med bilen !!!

Riktigt skönt =)

2008-12-28 @ 15:48:17
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0