God fortsättning...

Så var julafton avklarad.
För Pelle o mig blev det en rundtripp över halva Sundsvall.
Dan före dopparedagen var vi hos Pappa o spelade spel. Vi brukar alltid se på bingo lottos uppesittarkväll, men eftersom vi aldrig vinner så skippade vi det i år =)
På julaftonsmorgonen åkte vi till pappa igen, sen for vi hem för att hämta mer klappar, sen ut till mamma och slutligen till morbror där hela familjen var samlad.
Åhhh jag har fått så himla fina julklappar! Tack alla som förgyllde min dag med klappar o SMS =)

Pelle fick oxå en massa klappar, det verkar som han har varit snäll i år =)
Det roligaste med julen är ändå att man är tillsammans allihopa tycker jag. Klapparna är bara en stor bonus =) hihi.

Nu har vi precis haft besök av Ubbe o Mona som kom hem från Thailand idag. De verkar ha haft det helt underbart. Jag vill oxå åka ju =)


Ikväll blir det middag på Avenyn med mina älskade vänner, det ska bli tokroligt =)

Här kommer några bilder från gårdagen.

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0