Dator h**vete..

Gamla datorn pajjade, så nu fick vi spendera våra sista julklappspengar på en ny.. Som tur är får man lite kosing strax innan julafton så de sista klapparna får man väl köpa då..

Annars då?
Jobbade på metropol i fredags så jag missade idolfinalen. Bajs! Jag missade även första träningen på nordic.. Ännu mer bajs.. Kom hem kl halv ett på natten o skulle börja jobba idag kl. 07.00. Gissa om jag var död imorse när klockan ringde =(
Idag har det varit mycket folk på charm som vanligt.. Jobbar även imorgon oxå, 08.00.. Orkar inte, vill inte..
Det är omänskligt att behöva kliva upp så tidigt på helgerna! JAG VILL SOVA!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skriv nått roligt till mig =)

2008-12-13 @ 21:44:47
URL: http://jessicaxo.blogg.se/
Postat av: Jessica

stackars dej =(

2008-12-13 @ 21:45:35
Postat av: Jessica

du förstod väl att jag hade råkat skicka iväg utan att ändra texten. Jag längtar också till lördag, o då får jag ju äntligen se hur er lägenhet ser ut. kram kram

2008-12-14 @ 15:14:18
Postat av: Jessica

nej har inte hunnit kolla upp det där än, men ska göra det imorgon får vi se om det är nåt man kan roa sej med =)

2008-12-14 @ 19:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0