Britney

Har just sett på dokumentären om Britney Spears.
En del av mig känner stackarst dig, medans den andra känner men guuud vilka lyxproblem..
Hon säger att hon inte vill vara ett offer, men framställer sig själv lite som en martyr.

Madonna var även med en liten stund o jag kände knappt igen henne.. Hur fasen ser hon ut!! Som en katt nästan. Hon måste ha lyft sig nå jävulskt. Cheeeses... Ta en titt på bilderna o kolla in hennes armar... Vad har hon gjort?

   

En gammal bild av Madonna..




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej

Jag kände inte heller igen Madonna, hon ser helt förändrar ut.

Ska hälsa Klara från dig =), hon är ganska så prickig nu.

Jag har förtillfället ställt skorna åt sidan hinner inte träna för mycket i skolan, jag kanske återkommer senare.

Kram kram

2008-12-07 @ 09:26:05
URL: http://pernixxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0