Babyshower

Igår hade vi babyshower för Jessica. Lilla knodden fick massa fina presenter o vi andra fick en trevlig dag tillsammans!
Det är inte ofta vi kan träffas alla 7 men igår var vi samlad =) Jessicas mamma var oxå med =) Skoj skoj!
Vi höll till hemma hos mig o jag tog tillfället i akt att bjuda på min middag i ordningen =) Samtidigt som alla fick se vår nya lägenhet! Det blev lixom 3 flugor i en smäll =)
Jag var ute väldigt sent, tidsmässigt, med min planering så det blev tidig uppstigning o sen stress iväg för att handla o låna en dammsugare. Stackars Pelle fick stanna hemma o städa medans jag flängde runt som en galning =)
Kl 14.00  steg de innanför dörren o då hade jag hunnit förbereda det mesta inför middagen. Pheuw.
Det blev lite glögg/kaffe o pepparkakor o paket-öppning. Sen spelade vi Buzz o jag vann!! heheh yeeezzz =)
Efter segern så gick jag in för att starta igång maten. Det blev fläskfile, klyftpotatis, champinjonsås, paprikasås, guackamole o fetaostsallad. Till efterrätt blev det glass med hallonmousse o varma hallon. Smaskens =)

(går) Dagens... trevligaste: Att vi kunde samlas allihopa, det var så länge sedan! =)

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

ehh..kan du ta bort bilden! TACK

2008-12-21 @ 19:11:29
Postat av: pinglan

NEEJ! Ta inte bort den! Du är jättemegafin Jessica! Jag lovar, om 3 månader saknar du tiden då du såg ut sådär! Du är faktiskt jättevacker!

Vilken rolig grej med babyshower!:)

2008-12-21 @ 20:42:47
URL: http://pinglanm.blogg.se/
Postat av: Jessica

Det var väl mer ok nu när den är mindra iaf. Inget jag är nöjd med, men får väl lita på Madde då =)

2008-12-22 @ 11:11:06
URL: http://jessicaxo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0